De Rommel Zolder
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gezelligheid Kent Geen Tijd
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mededeling!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Mededeling! Empty
BerichtOnderwerp: Mededeling!   Mededeling! I_icon_minitimedi dec 06, 2011 9:02 am

Hoi hoi,

Ik heb even een mededeling die jullie mischien zal laten schrikken.




Maar ik stop met de Rpg's op het forum.
De laatste tijd heb ik er steeds minder zin in en weet onderhand ook niet meer wat te posten, met Bartho en Severus.
Snape staat de laatste tijd al in de koelkast. Komt mede doordat ik ook niet meer zoveel om Harry Potter geef. De boeken, films en lego games heb ik en hou ik wel.
Maar voor de rest heb ik er niet zoveel meer mee. Zit mezelf telkens te pushen om te posten.
Daarom ben ik destijds al met de lessen gestopt, ik had daar al geen puf meer voor om lessen te verzinnen.
Het ligt echt niet aan jullie maar aan mezelf.
Ik blijf wel op het forum maar dan alleen in het kletshoek gedeelte. En lees wel mee.

Groetjes: SeverusSnape (Margaret)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
HBC-Lover
Admin
HBC-Lover


Aantal berichten : 4183
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Bij Helena Bonham Carter

Mededeling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededeling!   Mededeling! I_icon_minitimedi dec 06, 2011 9:06 am

dan stop ik er ook mee, ga niet door als er toch weinig tot niks gepost word, ik loop hier ook al een tijdje mee en dat weet Severus, ik vind rpgen wel leuk maar dit word idd erg saai
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mededeling!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Rommel Zolder :: Mededelingen :: Feedback-
Ga naar: