De Rommel Zolder
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gezelligheid Kent Geen Tijd
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wii - Alice in Wonderland

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Wii - Alice in Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Wii - Alice in Wonderland   Wii - Alice in Wonderland I_icon_minitimevr dec 09, 2011 9:58 am

Alice in Wonderland is gebaseerd op de gelijknamige film van Tim Burton. De PC-game volgt de verhaallijn van de film die zich een aantal jaren afspeelt na het originele verhaal van Through The Looking Glass. Alice neemt het op tegen de legioenen van het leger van de Red Queen door middel van het oplossen van puzzels en via platformelementen waarbij gerend en gesprongen dient te worden.

Verschillende personages uit de film zijn ook in de game aanwezig. Zo helpt de Mad Hatter je met verborgen omgevingen te vinden en de Cheshire Cat kan objecten laten verdwijnen en verschijnen. Naast de verhaallijn uit de film worden er in de game ook een aantal nieuwe plaatsen toegevoegd die het verhaal uitbreiden.


-------

Je mag het hier eventueel ook over de pc en ds versie hebben, dan hebben we het allemaal bij elkaar.

Ik heb hem op de Wii en ds.
Op de Wii heb ik hem al helemaal uitgespeeld.
Op de Ds nog niet, moet het harnas nog compleet krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
HBC-Lover
Admin
HBC-Lover


Aantal berichten : 4183
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Bij Helena Bonham Carter

Wii - Alice in Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii - Alice in Wonderland   Wii - Alice in Wonderland I_icon_minitimevr dec 09, 2011 10:00 am

ik heb hem voor de pc en moet hem opnieuw instaleren omdat ik mijn pc opgruimd hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wii - Alice in Wonderland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alice in Wonderland Unscripted

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Rommel Zolder :: Games :: Nintendo Wii - Gamecube-
Ga naar: