De Rommel Zolder
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gezelligheid Kent Geen Tijd
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het afwezigheids topic

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimezo aug 14, 2011 7:37 am

Hier kun je melden wanneer je afwezig bent.
Zodat we er rekening mee kunnen houden met de rpg's.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimezo aug 14, 2011 8:37 am

Aankomende dinsdag ben ik bij een goede vriend, maar als ik het lief vraag mag ik vast wel een uurtje rpg'en bij hem Razz

Woensdag ben ik bij m'n tante

Zaterdag 20 augustus logeer ik bij m'n andere tante en dan ben ik er zondag 21 augustus, s'avonds om een uur of 10 kan ook eerder zijn dan ben ik er weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimezo aug 14, 2011 9:50 am

Aanstaande zaterdag ben ik er niet. Hier kermis en me zwager gaat dan sávonds even met ons mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimewo aug 17, 2011 8:49 am

Morgen ben ik er ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimezo aug 21, 2011 9:06 am

Aankomende dinsdag ben ik er de hele dag niet en woensdagavond ben ik zoals altijd bij m'n tante :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimema aug 22, 2011 6:08 am

Het kan zijn dat ik er morgen avond niet ben. We moeten in ieder geval ergens op bouwen en weet dus totaal niet hoe laat ik thuis ben. Vanavond ben ik er in ieder geval wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimewo aug 24, 2011 8:37 am

Aanstaande dinsdag avond de 30ste ben ik er niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
Gast
Gast




Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimewo aug 24, 2011 10:42 am

Morgen ben ik heel de dag in Langeraar en ben er dus niet. Maar ik kan straks waarschijnlijk wel beter zeggen of ik er wel of niet kan zijn. De gene die de planningen maakt is namelijk pas terug gekomen van de vakantie.

Edit: Ik ben vrij tot maandag dan moet ik weer beginnen. Dus kan het weekend vanavond en morgen online zijn.

Eidt: Vanavond ben ik er niet. Ben net gebeld of ik vanavond mee wil met de Go Après Ski dus moet om 4 uur al op de zaak zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimeza aug 27, 2011 4:42 am

Ik ben vanaf morgen tot woensdag uit logeren bij m'n tante. Ik kan dan s'avonds sowieso wel voor 2 uurtjes online komen en s'middags ook vast nog wel even voor 2 uurtjes ofzo...Dus het is wat minder dan normaal maar ben wel online Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimema aug 29, 2011 11:01 am

Woensdagavond ben ik zoals altijd bij m´n andere tante Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimevr sep 02, 2011 3:34 am

Ik weet dat het onverwachts is, maar het is een kans die ik niet gauw weer ga krijgen en ik weet ook dat ik hierdoor een strafpunt krijg...Maar ik heb het vandaag pas te horen gekregen over het uitje van m'n moeders werk naar Hellendoorn en het park is speciaal voor haar werk afgehuurd en ik heb toch besloten om mee te gaan.

Ik vind het rot dat het zo onverwachts kom en dat spijt me, maar zo'n kans krijg ik waarschijnlijk nooit of niet gauw weer...Dus kort samen gevat ben ik er vanavond niet

En morgen ben ik bij een goede vriend, maar dan mag ik wel s'middags een paar uurtjes rpg'en en s'avonds ook wel, dus dan ben ik er wel gewoon weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
HBC-Lover
Admin
HBC-Lover


Aantal berichten : 4183
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Bij Helena Bonham Carter

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimevr sep 02, 2011 5:09 am

Strafpunt zeker en eerder afmelden, geld ook voor Starpatronus, als jullie je niet aan de regels willen of kunnen houden, moet je geen lid worden, wij houden ons ook aan de regels. wij doen alles om het voor iedereen na de zin te maken en zelf krijgen we vaak een trap na, dat is nu afgelopen, zint het jullie niet dan ga je maar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimevr sep 02, 2011 9:25 am

Ik ben er volgende week zaterdag avond niet....schoonvader wordt 94 vrijdag en da viert hij zaterdags.
Dus joepie weer een verjaardag. pig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimevr sep 02, 2011 12:29 pm

Het heeft niks te maken met of het mij wel zint of niet, want ik vind dat jullie het echt goed doen en ik heb er ook absoluut geen klachten over. Maar onverwachtse dingen gebeuren nou éénmaal, zo kan er ook bijvoorbeeld in één keer iemand op visite komen onverwachts en dat komt exact op hetzelfde neer en die schop je dan toch ook weer niet het huis uit....Dit was gewoon voor mij een kans van 1 op de 10 en ik voel me er al rot genoeg over dat ik het niet eerder kon melden omdat ik het gewoon niet eerder wist, aangezien ik het pas vanmiddag kreeg te horen.

Maar ik ben niet iemand die er een gewoonte van maakt om zich te laat af te melden, want ik meld me altijd op tijd af als ik er niet ben en als ik me niet afmeld dan ben ik er gewoon, dus voor dat hoop ik toch dat jullie m'n excuses kunnen aanvaarden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimeza sep 03, 2011 8:29 am

Morgen heb ik een verjaardag van m'n nichtje, waar we dan zo rond 3 uur s'middags naar toe gaan...Dus ik ben er morgen waarschijnlijk sowieso zo rond half 10 10 uur, maar waarschijnlijk ook wel eerder...Want ik neem niet aan dat we 6 uur lang bij een verjaardag blijven plakken
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimema sep 05, 2011 8:34 am

Aankomende donderdagavond ben ik iets later omdat toneel weer begint en aankomende vrijdag ben ik weer bij die goede vriend, maar daar mag ik s'middags wel even rpg'en en s'avonds ook wel 2 á 3 uurtjes Razz

En aankomende woensdag ben ik er wel dit keer :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimema sep 12, 2011 8:33 am

Aankomende woensdag ben ik er niet, dit keer weer niet naar m'n tante...Maar ga wat leuks doen met m'n mams, althans het is nog af te wachten of het leuk gaat zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimewo sep 14, 2011 8:16 am

Aanstaande vrijdag ben ik er niet. Dan krijgen we bezoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimewo sep 14, 2011 8:24 am

Aanstaande zaterdag ben ik wat later, want een vriendin komt dan bij me op bezoek :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rickmaniac
Admin
Rickmaniac


Aantal berichten : 2146
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : Bij Alan Rickman op zolder.

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimedo sep 15, 2011 8:05 am

woensdag 21 september ben ik er niet. Heb dan werk overleg en dat loopt meestal erg uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://derommelzolder.actieforum.com
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimedo sep 15, 2011 8:46 am

Morgenavond ben ik er niet, ga dan met m'n broertje naar onze vader heen
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimezo sep 18, 2011 3:13 am

Aankomende dinsdag of vrijdag ga ik met een goede vriend naar Heidepark heen, maar maandag weet ik dat pas zeker...Maar iniedergeval één van die dagen ben ik dus wat later online, zo rond een uur of half 10 ongeveer :-)

En woensdag ben ik er niet want dan ben ik weer bij m'n tante Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimema sep 19, 2011 3:08 am

Edit: En het word morgen dat ik er zo rond half 10 ben :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimeza sep 24, 2011 4:45 am

Ik ben er morgen niet, dan ben ik bij een goede vriend van me :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
TennantStyle

TennantStyle


Aantal berichten : 3142
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 35

Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitimedi sep 27, 2011 3:04 am

Ik ben morgen bij m'n tante, dus ik ben er niet :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het afwezigheids topic   Het afwezigheids topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het afwezigheids topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ideeen topic
» Sims vragen topic
» Het Sims foto topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Rommel Zolder :: Mededelingen :: Feedback-
Ga naar: